Fullspäckad dag!

Åkte ut till stallet runt ett, tog direkt in Enter och skulle låta honom stå inne ett tag, såg då att han hade jätte många sår på sina bakben, endast ytliga men han var jätte svullen vid alla. Ringde till mamma och bad henne komma tillbaka så jag kunde springa med honom, han va inte halt. Red lektionen så att han fick röra på sig.

Gick väll hyffsat, men när ribban satt så högt efter förra veckan kändes det inte så bra idag om jag jämför med förra veckans bedrift. Gick bäst på slutet när vi jobbade med traven. Camilla sa att han såg riktigt bra ut i galoppen också, men känslan var inte densamma som jag hade förra veckan. Tror det berodde på värmen, jag orkade liksom inte anstränga mig lika mycket som jag gjorde då. Bättre lycka nästa gång Ebba!

Åkte sedan vidare till Jossan, såg riktigt lovande ut när hon red. Hennes första runda gick väll lite knackigt, några stopp blev det men sen hoppade Safira dom. Andra rundan på samma höjd blev felfri och då såg det skit bra ut!

Efter stallen åkte vi och tog ett kvällsdopp innan det begav sig hemåt.

Imorgon ska jag tydligen vara med och köra hö, yääj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0