Hektisk vecka!

Kände att idag va en riktig slappdag!
Har haft fullt upp hela vecka, började med klassresan måndag-onsdag, skit roligt att spendera så mycket tid med klassen. Mellan torsdag och lördag bodde jag ute i stallet och kollade till alla hästarna, åkte även till Strömsholm tävlingarna både fredag och lördag. Hängde där hela dagarna och blev lite extra bränd som om det inte räkte från klassresan.

Så idag spenderades dagen i stallet och det blev en riktig städdag! Tömde hela skåpet och skrubbade hela insidan, la undan alla vintersaker jag hade där inne såsom reflexer, smörjde allt läder som jag har, städade vid mina täcken och la alla dom snyggt på hyllan och la in alla schabrak/vojlockar i mitt tävlingsskåp! (extra jag har för att jag har för mycke täcken)

När allt var snyggt och prydligt longerade jag Enter. Lät han endast gå i skritt och trav idag eftersom han endå inte lyssnar när man galopp longerar. Tränade att han skulle lyssna endast på rösten vid ökningar/saktningar och halter. Kändes kanoners!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0