Känslig polle

Bestämde mig för att åka ut till stallet runt 2, när jag gick ut till bilen började det regna och när jag kom ut till stallet öste det verkligen ner. Sigge brydde sig inte så värst utan stod bara och betade medans Enter stod vid grinden och såg väldigt olycklig ut medans han darrade. Lille plutten då, han är lite känslig.

Tog in båda hästarna och satte på dom varsitt fleecetäcke. Hängde kvar i stallet ett tag eftersom det va massa personer där att snacka med.

Vid sju åkte jag ut sen och satte på Enter ett regntäcke för det regnade fortfarande innan jag släppte ut honom för natten. Blev alltså ingen ridning idag utan hästarna fick stå inne och gotta sig med massa hö.

Imorgon ska jag rida ut med mamma igen. Ville så gärna rida på två timmars rundan och bara galoppera nu när det har regnat så mycket, men det orkade inte mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0