på fyra ben går den som jag gillar allra bäst

idag fick sigge på sig skon igen :)
Det blev även dressyrträning för Camilla. Det har nog aldrig gått så bra någongång för henne. Jäklar vad fin häst jag har!! han aretade av EGEN vilja (det brukar han aldrig göra) och trampade jättebra under sig. Har hela tiden jobbat med att få honom lång och lösgjord, men idag var han mjuk från början så nu kan vi äntligen börja med lite svårare övningar. Både jag och Camilla var heöt chockade över hur fin han var!

Fick  ihop honom jättebra i galoppen och gick precis där jag ville ha honom, han kunde korta galoppen massor (som han inte gjort på lääänge) och samtidigt jobba i rätt form, trampa under sig och jobba med ryggen. Vilken övning vi än gjorde gick han klockrent! kan skriva hur mycket som helst om hur fin han var idag men har inte riktigt den tiden.



Gillar Camillas kommentar när vi var klara "jaha, då ses vi snart på dressyrtävlingarna om det fortsätter så här bra".

Nu ska jag äta, fixa mig och sedan blir det bio med Malin :)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0