Planer för morgondagen!

Imorgon ska jag ut till min moster och äta lunch med släkten, stannar därefter kvar i stallet och ska då rida två hästar. Hästen som jag ska rida förutom Enter är Pandora. Ska bli riktigt intressant för jag har bara hoppat upp och ridit den ponnyn några fåtal gånger och då inte ridit alls länge.


Pandis, ett D-ponny sto som är korsning mellan fjordning, nordsvensk och travare om jag inte minns fel..


Hade tänkt testa henne lite uppe på paddocken och se vad hon kan i dressyren. Vet att hon inte har nån direkt glädje där uppe eftersom hon är en gammal ridskoleponny som verkligen inte trivdes på ridskolan, men jag ska försöka locka fram hennes drivkraft!

Ni får uppdate imorgon om hur det gick ;)


Kommentarer
Postat av: Zandraaaaa

haha lycka till :D:D

2011-06-25 @ 17:46:13
URL: http://z-zandraa.blogspot.com
Postat av: Isabella

Hejsan!

Kul att se lilla snuttan igen! Jag har varit ägare till denna ponny tidigare men böt med Hallsta ridklubb till stor häst. Kul att se att hon har det bra :)

2012-01-22 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0