Staden!

Som sagt blev det staden med härliga personer idag. När vi fikade såg vi att dom körde med ett litet "stadståg" som gick runt hela tiden, såklart ville vi åka det.. Men då skulle vi bli tvungna att hitta vart det stannade.. Hmm.. efter mycket om och men hittade vi stället där det skulle stanna, så då satte vi och väntade på det, satt typ 20 minuter, gick iväg en runda och sen tillbaka för att vänta en stund till och då kom det!

Sammanlagt tog hela lilla stadsrundan 1 timme fast vi åkte inte direkt nån lång sträcka.. haha, kul var det iallafall! Sen åkte vi tåget igen fast då var det jag, Ida, Martin och Jonte för Alida hade dragit hem, och vad gjorde jag då? joo.. såklart glömde jag min kasse på tåget när vi hade gått av! Som tur va det sista gången den åkte så den stod kvar men det va ju inte lite pinsamt att gå och fråga han som körde..




Jonte får stå för dagens två bilder!

Kom hem runt halv 7 så blev tyvärr ingen ridning, åkte ut och klappade på både Enter och Sigge, gav även båda hästarna avmaskingsmedel för alla skulle avmaskas idag. Imorgon ska jag rida dressyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0