01.21 och jag borde sova

Har precis rensat på mitt skrivbord, det behövdes verkligen! Jag har rätt stort skrivbord och det låg stora högar med papper och andra saker överallt. Jag hade bara en liten ledig plats för datan, annars var det bara papper så man knappt såg datan om man stod vid sidan. Men nu är det renast och fint. Har fyllt hela min papperskorg!

Kroatien<3

Nu är klockan 1.21 och jag borde krypa ner i sängen. Imorgon kommer förhoppningsvis hovslagaren och sätter fast Sigges sko och efter det kanske det blir dressyrträning, det beror på hur öm Sigge är i hoven och så. Lite senare imorgon (eller idag) ska jag träffa Malin :) Men hör av mig mer då.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0