imorgon gäller det

Imorgon går jag ut 9:an vilket betyder att jag är klar med grundskolan. Känns bra att ha tagit sig hela vägen hit, men samtidigt vill jag inte sluta. Jag vill gärna ha sommarlov, men sen vill jag nästan komma tillbaka till denna skolan då jag verkligen har trivts bra! Men livet går vidare och jag är även väldigt taggat att börja på gymnasiet :)

idag fick vi även våra klasströjor, lite sent men bättre sent än aldrig ;)

Nu ska jag nog taa och fixa lite inför avslutningen imorgon. Jag sticker till syrran vid 8.30, hon har lovat att hjälpa mig med både hår och smink så det ser jag fram emot :) Hon brukar ifta hjälpa mig och måste säga att hon är riktigt duktig på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0