brist på rubrik


Tog moppen ut till stallet idag efter skolan, första åket för i år :) När jag kom till stallet hade Ebba redan mockat till Sigge, så ännu ett stort tack till henne! Vi tog då in hästarna, fixade dom lite snabbt och sen bar det av mot skogen och klätterbacken. För mig gick det varken bra eller dåligt, det var lite både och. Sigge var väldigt okoncentrerad, han gick bara och tänkte på annat. Efter några vändor upp och ner tyckte han det räckte så då gjorde han allt för att komma undan och då är det inte roligt. Men för övrigt gick det bra och han var ända lugn.



Sen fixade jag maten och vattnet, samt fyllde på lite ny torv. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Vill inte, men måste plugga med engelskan. Så ska väl sätta mig en stund med den tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0