Förlåt för usel uppdatering!

Jag har haft jättemycket de senaste dagarna, så har helt enkelt inte hunnit blogga nåt :( Men ska försöka bättra mig ;)
Stack ut till stallet direkt efter skolan och började med att fixa allt. Sen fixade jag Sigge, drog på mig sporrarna och sen bar det av mot Hagbyholm. Jag red själv, men hade bestämt mig för att Sigge skulle gå förbi kossorna idag. Först tvärvägrade han och vände flera gånger samt började småstegra. Men tillslut kom vi förbi :) Skulle rida den vanliga rundan, men såg sedan att vägen var helt översvämmad så red lite fram och tillbaka på den grusväg som fanns kvar och sedan lite dressyr på ett fält. Dock inte så länge då underlaget inte var det bästa. Men shit vad hästen var fin!!! :')
Tyvärr så hann inte mamma komma med kameran just då när han var om finast, men blev lite bilder efter passet (därav de leriga benen) :)
Slänger upp några av de här: (tyvärr är de väldigt mörka)
Nu ska jag sova, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0