I'm fearless

Förlåt för dåligt uppdatering under dagen.
Efter skolan stack jag direkt till stallet och fixade allt till Sigge. Sen åkte jag hem och bytte om, sen skjutsa mamma ner mig till stan där jag mötte upp några kompisar. Hade verkligen en supertrevlig kväll med mycket skratt!

Imorgon sticker jag till stallet vid 11, Malin hänger med :) Malin rider inte, men hon har ridit på Sigge några gånger och har utvecklats enormt mycket på de gångerna. Fast när hon är med vill hon aldrig mocka eller hjälpa till med de sysslorna, utan vill mycket hellre stå coh borsta på Sigge, haha hon är lite lat av sig :P Men imorgon ska hon faktiskt få hjälpa till lite :)


Bild från första gången Malin följde med till Sigge 2009.

Jag hör av mig imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0