Mitt allt och mer än så

Min häst är bara för underbar! Jag har verkligen världens bästa häst. Han kan vara ganska jobbig att rida, då det är mycket häst att jobba och han kräver verkligen att man rider honom i varje steg, för han gör allt för att komma undan. Men fast han inte har varit igång helt på 6 månader, så går han som en klocka i dressyren. Två dagar i rad har han verkligen trampat under sig och jobbat jättebra. Han lyssar hur bra som helst!

Även från marken är han som en klippa. Han har börjat komma när jag ropar på honom (vilket han aldrig gjort förut) och ska hela tiden gosa i boxen. Det går inte att beskriva, men han är verkligen underbar! <3

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0