There must be an angel with a smile on her face



Kvällen har varit riktigt bra! Den tillbringades hemma hos Malin som, jag nämnt tidigare, fyller år idag. Så åkte hem till henne och fick äta lite där, tacos. Blev även glass efter det :) Förutom det har vi mest suttit vad datan, tagit lite bilder och lyssnat på musik. Ja, typ det vi alltid brukar göra :P
Men nu är jag hemma iaf och ska väl snart ta och krypa ner i sängen. Imorgon blir en lång dag, för då ska jag först till skolan, sen ner till stan och fixa en sak med Malin, sen blir det stallet och efter det kommer Malin hem till mig :) Ser faktiskt fram emot dagen :)

Ne nu börjar mamma tjata på mig att jag ska stänga ner datan. Vi hörs!

Just det! jag lovade ju att jag skulle lägga upp nån film på mig och Sigge, men helt ärligt (och som svar på varför jag inte har gjort det) så vet jag inte hur man gör :P Jag är inte så duktigt på detta ännu, men jag ska ta reda på det och så kommer det upp nån film :) Är det nån som vet hur man gör får ni gärna berätta :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0