20.55

Varit i stallet i ca 4 h idag. kunde inte rida, för Sigges sko hade lossnat ännu mer :( Fixade bara alla de vanliga sysslorna och borstade lite extra på min finaste. Var allmänt seg i stallet, eller det har jag varit hela dagen, så det tog extremt lång tid. Stod även och snackade massor med folket i stallet om allt mellan himmel och jord. Både tråkiga saker och saker som fick en att skratta tills man grät :P
Nu är jag riktigt hungrig och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag nog hoppa in i en dusch och bara slappa framför datan, eller varför inte gå och lägga sig i tid för en gång skull.
Imorgon ska alla 9:or på skolan vara på Djäkneberget och spela brännboll. kanske inte det roligaste, men betydligt roligare än att vara på skolan.
Nu är maten klar :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0