2.5 år med mitt allt

Idag är det 2 år och 6 månader sedan Sigge gick ur transporten på stallplanen, sen han kom till mig.

Jag vet inte vem jag skulle vara utan dig. Du tog mitt hjärta med storm och mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig. Du kommer alltid komma i första hand och så länge jag har dig klarar jag allt. Det är för dig jag kan vakna varje morgon och som jag fortsätter kämpa för allt. Jag gör allt för dig, bara så mår bra. Våran tid tillsammans har verkligen gått upp och ner, men vi har klarat det tillsammans. Du får mig alltid att le och bli på bra humör. Om jag är ledsen gör du mig glad och om jag är glad gör du mig ännu gladare.

 

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas,
alla drömmar jag har glömt.

Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
Närsom åren läggs till år
och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Vi ska  minnas denna dag
Och förstå vad som än händer är det alltid du och jag


När Sigge kom och hade Lymfangit


På provridnigen andra gången


Våran första sommar tillsammans


Vi började hoppa på pay&jump och tävlade även våran första klubbtävling...

... Som vi vann! Den tävlingen kom min syster och Sigge på 2:a plats. Våran duktiga häst :)


Vi tränade hårt och du var hur fin som helst! Vi hoppade hinder mellan 1 - 1.20 meter



Men så kom våran andra sommar och du började bli annorlunda att rida. I slutet av agusti 2010 fick du jätteont i ryggen och fick gå på medicin några veckor. 
 

När du väl kom igång blev det bara tömkörning hela hösten.



Vintern kom och vi fortsatte med tökörning och longering.


Så en dag fick jag äntligen sitta på dig barbacka!
Vi ökade sakta på med ridningen och du blev riktigt bra.
Dock så har det gått upp och ner med din rygg hittills. Men vi jobbar hela tiden med det och jag vet att vi kommer klara detta.

 
vi började jobba i padocken och över bommmar


Det har blivit otroligt mycket dressyrarbete för att jobba upp dina ryggmuskler, men vi har även hoppat några småskutt :) Det var något som vi båda behövde för att ta oss igenom dressyren som ingen av oss tycker är särskilt roligt :P


Vi fortsätter att kämpa för tillsammans klarar vi allt!
jag älskar dig över hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det.
tack för att du finns, utan dig är jag ingen.
För världen är du bara någon, men för någon är du världen <3

A Secret,
jag älskar dig, mitt allt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0