9B <3

Tänkte berätta lite om min klass spexfoto som vi hade i onsdags!

Vi hade temat film, alla fick då bestämma själva vilken film dom skulle vara ifrån!
Hade inte tänkt vara med från början för ville prioritera mina skolarbeten före kortet och då hade jag ingen tid att fixa nått bra spex, men sen när det va 30 minuter innan vi skulle ta kortet kom två av mina vänner på att jag kunde vara en mumie! Så dom sprang iväg och hämtade en stoor rulle toapapper! Sen var det bara att linda och tejpa. Hade även målat ansiktet och ena armen vit och hade röda sår och svarta ärr på armar och i ansiktet.




Älskade 9B <3


Alida (http://alidaalm.blogg.se/) hjälpte till att linda in mej


Ibland är man inte alltid bered på kort (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0