Brist på rubrik

Kom nyss hem. Efter skolan drog jag ner på stan och käkade lite. Snart ska jag ta moppen ut till stallet. Det har varit kallt och grått hela dagen känns det som men nu, när jag ska till stallet, lyser solen och det är riktigt varmt ute :)
Ikväll tror jag inte något speciellt händer?
Ebba är borta på klassresa, så ska försöka hålla uppdateringen här själv så gott det går. Fast hon har ju ändå inte skrivit nåt på länge :( Måste börja peppa henne lite mer tror jag ;)
Får se om Sigges sko har lossnat helt idag eller om jag kanske kan gå en promenad med honom. Skulle verkligen behöva göra något, helst rida, så han inte får massa överskottsenergi nu (han får det om han står mer än 2 dagar...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0