I'm gonna be by your side

Idag blev det först skolan, är klar med allting så det blev ganska chill :) Efter skolan drog jag till stallet, fixade allt till Sigge. Sen värmde jag upp honom genom tömkörning och sen red jag lite berbacka. Han var riktigt fin idag! :) Imorgon är det dressyrträning för Camilla, så hoppas verkligen att jag får loss honom ordentligt i båda sidorna, för han har varit lite stel de senaste dagarna.

  
Anywhere you are, I am near. Anywhere you go, I'll be there <3

Just nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Jag ska gå och tork mitt hår efter duschen och sedan fixade det lite inför imorgon. Imorgon har vi spexfoto i skolan, ska bli ganska roligt faktiskt :) Min klass har temat action och har haft jättesvårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig, ska prova lite mer kläder ikväll så får ni veta iorgon vad det blev :P 

I övrigt har dagen varit rätt bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0