sent inlägg

Efter skolan stack jag till stallet som vanligt :) Mockade och fixade allt till älsklingen. Sen kom Ebba och Zandra, så stod och snacka med dom ett tag. Sen tog jag in Sigge, borstade och fixade med honom. Sötnosen hade rullat sig och var jättesmutsig!

Drog på tömkörningsgjorden och sen blev det en runda i lilla skogen med Ebba och Enter. Först hade jag bara tänkt att gå runt lite där i skogen där det finns en del backar och rötter och så, så att Sigge fick jobba lite i skritten. Men han hade så jäkla mycket energi, så efter en runda blev jag kvar på padocken med Ebba. Där jobbade jag honom i traven. Till en början ville han inte alls lyssna, bara sköt ut bogen och drog iväg. Men tillslut kunde jag få honom att gå på riktigt fina volter och gå där jag ville :)
Sen blev det en liten promenad på vägen i den tillfälliga solen :)

matvrak! Här ser man vekligen hur smutsig han var, men det är lite svett också :P

Nu måste jag fortsätta plugga -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0