3 år av kärlek! <3

Tänk vad tiden går fort! Tre år har redan passerat, det känns som igår när jag var och kollade på dig och jag kommer så väl ihåg känslan när du backade ur transporten när du kom.

Tre år och jag älskar dig massor! <3
Vi har klarat så mycket occh kämpat oss igenom motgångarna tillsammans.


När vi provred andra gången.


Första sommaren tillsammans.


Vår första pay and ump på 60 cm.


KM under första året som vi vann.




Ridläger under fösta sommaren, där vi för första gången hoppade vattengrav och banken tillsammans. Vi vann även hopptävlingen sista dagen :)



Vår tredje pay and jump, 90 cm och 1 meter.

plus ännu, ännu mer! :) <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Har det gått så lång tid? Känns som han var min alldeles nyss :) Så glad att han får en massa kärlek! Kramar till er från gammelmatte :)

2011-12-01 @ 19:49:43
URL: http://ljungeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0