Börjes bilder..

Alla känner väll till Börjes, billig utrustning för hästar och hästfolk. Men varje gång jag kollar in på deras sida blir jag lika uttråkad. Deras bilder är ju så olockande så det finns ju inte. Hur kan folk änns vilja köpa deras saker när dom annonserar dem med bilder som dessa?
Tråkig bakgrund och flygande tyglar? Något nytt det..
Dåligt ljus och tråkig ponny..

Copy & Paste in i en bakgrund!?
Har aldrig sett en så uttråkad häst på en annons bild.. Det verkar ju inte som att hästen tycker om grimman så varför skulle min häst göra det?
Denna bild ser bara konstig ut tycker jag.. bogskyddet ser skumt ut..
Åter igen, copy & paste..
Detta är ju bara några av Börjes alla artiklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0