Jag undrade alltid varför inte någon gjorde något åt det, tills jag insåg att jag var någon.

Förlåt, förlåt, förlåt för dålig uppdatering. Hatar verkligen när det blir så här stora uppehåll på bloggen och känner att det tyvärr är ofta det händer. Anledningen till att jag inte har skrivit något den senaste perioden är att jag har GRYMT mycket i skolan, sitter liksom och pluggar fram till midnatt nästan vare dag och efter det har jag ingen motivation att uppdatera här.

Med Sigge rullar allting på, vi har haft en period när allt har gått sjukt bra och vi kom verkligen framåt, men sedan ca en vecka tillbaka har det gått utför och vi har inte alls kommit överrens. Men vi jobbar väl ändå på.



Inom hoppningen har vi kommit lite längre känns det som, nu börar det hända lite :) Vi hoppar mer hinder mot 1 meter och ligger inte bara och tränar på 50 cm (som också kan vara bra). Slänger upp två bilder från senaste hoppningen. har även några filmer och fler bilder, men som ni ser var det väldigt mörkt och därför blev de inge bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0