Då var hästen rakad och fin! :)

Idag fick jag hjälp av min syster att raka Sigge, ville ha någon med mig när jag gör det eftersom man inte kan binda upp Sigge utanför hans box så någon måste hålla i honom och även för säkerheten om det skulle hända något. Men det gick super, Sigge är alltid så snäll vid rakning, precis som all annan hantering. I början stod han nästan och sov mot mig, men i slutet hade han tröttnat lite på att stå stilla, men gick super ändå! är nöjd med rakningen också, körde på en annan varriant denna gång. Tog bilder men ingen blev bra, alla blev typ suddiga. Men ska försöka visa någon gång.

Men nu är klockan över 00.00  och jag har pluggat inför mitt matteprov ett tag nu så tycker det är dax att stänga av datan, stänga igen böckerna och krypa ner i sängen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0