Framgång består av en mängd små segrar

Idag sov jag ut utan att ställa klockan, vilket känns som en evigeht sen jag gjorde det sist. Satte mig då och pluggade lite innan jag åkte till stallet.

Väl i stallet mötte jag Ebba och Johanna, vi fixade hästarna och sedan bar det iväg till tvåtimmars-turen. Det blev inte alls hårt idag, Sigge blev inte ens trött. Tog några skrittpauser när underlaget inte var tillräckligt bra att galoppera på. Men det var trevligt och Sigge var jätteduktig tycker jag :)



Efter turen så släppte vi ihop Sigge och fröken igen. Sist vi testade så gick det ju inte alls bra, men idag var det hur lugnt som helst. De fick gå en stund tillsammans och vi släppte även in enter, vilket också gick bra. Vi ska släppa ihop dem igen på tisdag och fungerar det bra så fortsätter vi att ha de tre i en hage så slipper fröken och Enter gå själva. Hoppas verkligen att det funkar!


Blev inga bilder från dagen så ni får nöja er med dessa två från början av september.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0