När jag rider:

Nästan varje gång jag rider på paddocken så lyssnar jag på musik. Rider även till musik när jag rider ut själv, upplever det att Enter blir lugnare när han hör musiken, det blir som om någon förutom jag är med. 

Har musik när jag iprincip gör allt, rider, under lektioner i skolan, när jag sitter vid datorn, duschar, när jag mockar och har även min radio på hela natten.

Jag rider aldrig med hörlurar, hänt någon enstaka gång men vill ha koll på olika ljud som Enter skulle kunna bli rädd för, då är jag ju beredd om han skulle göra något. Enter har med tiden blivit väldigt van vid att jag dunkar på högsta volym så det är liksom normalt för honom att musiken dras igång.

Detta är lite av den saliga blandningen som jag har när jag rider:


Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Coldplay - Paradise

Veronica Maggio - 17 år

Veronica Maggio - Måndagsbarn

Swedish House Mafia - Save the world

Veronica Maggia - Satan i gatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0