There are times when I wonder what life's about

Träningen började väl inte på bästa sätt. Sigge vad jättestel och spänd, men efter en stund lossnade han ordentligt och blev sperfin! Jobbade mest med lösgörade övningar och en del med galoppen och att jag skulle sitta stadigt (som jag brkar ha problem med). Riktigt nöjd med allt faktiskt, till och med skänkelvikningarna satt! :)

Resten av dagen och kvällen kommer jag antagligen tillbringa framför datan och skrivbordet och plugga. Har väldigt mycket att göra så det är lika bra att sätta igång.

Detta är bara matten och fysiken, jag har även engelska, samhäll och historia att göra.

Vi hörs kanske lite senare :)


Kommentarer
Postat av: moa

du frågade vem som ägde san quentin och det är lena :)

han ska bli ridskolehäst så småning om!

2011-10-06 @ 08:23:00
URL: http://rockisryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0