tjenare alla glada!

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg så här på kvällen.

Idag åkte jag till stallet tidigt och red ut med Ebba. Blev inte en sån jättelång runda men det räckte. Vi galopperade på en liten sträcka, vände och galopperade tillbaka. Sigge var taggad till tusen!! Fick trava en vit när Ebba galopperade och var ändå tvungen att hålla i honom. Men han kände fin ändå :)

Imorgon sticker jag till stallet vid 14, Ebba och jag drar ut på tvåtimmarn så hästarna får galoppera av sig lite. Sigge behöver verkligen komma ut lite känner jag :) Men innan stallet ska jag försöka få lite skolarbeten gjorda, *suck*.

Nej nu ska jag nog ta och göra min kudde sällskap och krypa ner i sängen, kanske slå på en film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0