torsdag 13/10-11

Jag kommer inte att vara i stallet på torsdagar framöver, det kanske jag har berättat? sak samma, kan berätta ändå :)

En tjej i stallet frågade om hon fick låna Sigge så att hon och hennes syster kunde rida ut tillsammans då. Detta är en tjej som jag tycker är väldigt duktig och lita på henne totalt och eftersom jag har mycket i skolan så tyckte jag att det var ett bra alternativ. Så hon mockar och fixar allt till Sigge på torsdagar också.



Av den anledningen kan det bli lite tomt på bloggen från min sida på torsdagar eftersom jag inte kommer ha så mycket att skriva om, men ska försöka hitta på något ändå :)

Kan berätta om mig dag ist:
var i skolan som vanligt, satt kvar en stund efter också och pluggade, gick sedan till mammas jobb och satt där och pluggade en stund. Sedan blev det stan med mamma, köpte 3 par skor, 1 kjol och 4 tröjor :)
Väl hemma blev det middag och rensning av garderoben och sen ännu mer plugg. Nu väntar sängen!

Vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0