Det största hindret för framgång är rädslan för misslyckanden

Tjenare! Var ett tag sen, men har haft fullt upp i skolan så har inte haft så mycket tid för bloggen. Det kommer bli svårt att hinna med allt, för skolan går före bloggen...
Sigge har även tappat flera skor, blir så trött! Därav så har jag inte haft så mycket inperatione heller. Men jag ska försöka bättra mig :)



Har varken tid eller ork att sitta och berätta allt som hänt, men Sigge och jag har verkligen gått framåt! han har blivit superfin i dressyren, börjar lyfta sog i formen och bär sig själv. Nog är det en härlig känsla med tanke på att för ett år sedan red jag inte ens på grund av hans ryggproblem. Flera av er kasnke tycker att ett år är lång tid för att ha kommit dit Sigge och jag är, och ja, jag har kasnke tagit det lite för lugnt. Men jag jobbar mycket hellre långsamt och succusivt än att skynda på för att kunna tävla osv. Jag vill alltid jobba långvarigt.

 

Än så länge har vi inte riktigt kommit igång med hoppningen, hoppar endast hinder på 50-60 cm, men samma sak där, jag tycker inte att höjden spelar någon roll, men kan jobba på längre hinder också. Sen så är det även så att jag har inte tillgång att träna hopping föör någon instruktör och jag vill inte hoppa några höjder när jag är själv. Men det går bra ävndå och allt rullar väl på rätt bra, så länge skorna sitter som de ska :)

kan bjuda på två hoppbilder från sommaren förra året:





Kommentarer
Postat av: evelina

Härligt med uppdatering från bästa dig<3

2011-09-26 @ 16:12:07
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0