Glömsk..

Ibland blir jag trött på mitt minne.. Glömde kameran hemma, så Ida kunde inte filma, därav ingen film och Enter gick så bra idag, suck. När jag skulle hem glömde jag att ta hem saker jag skulle tvätta och mina pengar som jag fått för att jag har mockat en box några gånger under veckan.

Ja vad ska man säga? Glömmer väll snart bort vart jag bor..

Ridningen då, Enter kändes så grymt bra. Helt annan häst på hackamoret. Han har kvar sitt humör som jag älskar men han blir så mycket maffigare att rida. Han krånglar liksom inte.

Ida hjälpte mig lite med övningar och så eftersom hon inte kan rida. Alltid bra att ha någon som står på marken som kollar på och kommer med åsikter, även om det bara är små saker gör det mycket.

Vi jobbade mycket med traven, speciellt mycket öppnor och slutor. Mot slutet blev det även endel galopparbete också, som innehöll mycket serpentiner och lite annat.

Imorgon är planen att jag rider ut tillsammans med Zandra, får se vart det blir men jag tänkte iallafall rida på ett vanligt tredelat bett så Enter får lite variation! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0