tjenarerubriken..

Red ut på Enter själv idag, på hackamoret och han va hur lugn som helst! Min lilla pojke har vuxit upp och blivit en lite modigare pojke! :)

Red ner mot Brunnby och sen skrittade jag runt åkrarna vid en bilväg. Hann ungefär halva biten vid vägen innan en bil kom runt en kurva. Enter blev lite paff när den kom runt kurvan men sen skrittade han bara vidare. De bilar som åkte om oss ville han gärna ta häng på och följa efter. Synd lilla häst, det kommer inte gå.. :(

Efter stallet åkte vi till Glada Hästen i Spiltan och köpte ett eget hackamore! Blev det svarta i läder för 220 :- och mamma va snäll som betalade för det! :) Imorgon ska jag inviga det på paddocken och då ska jag få lite hjälp av Ida med övningar och så! :)

Kanske blir någon film också? Vem vet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0