Hoppning för Enter

Har hört rykten om att jag inte uppdaterar, oerhört sant. Får ta mig i kragen och försöka skriva lite vettiga saker här.
.
Kan börja med Enters "hoppträning" som var igår. Frågade min kusin om hon ville ta sig an min vita häst för jag ville se från marken hur han är i hoppningen.
.
Enter skötte sig väldigt bra. Det enda som han var tveksam på var en liten oxer och ett kryss. Krysset hade två stora, färgglada trianglar som hinderstöd så dem tyckte han var läskiga. Han stannade inte en enda gång och jag måste ge cred till min kusin som aldrig tvekar.
.
Vi avslutade på 90 och han fick även hoppa som en mini bana.
.
Vi kom även fram till att Enter är väldigt snäll trots att han är väldigt tittig. Han kan komma in och börja tveka men endå så hoppar han om han har kommit över det innan. Han skulle aldrig stanna för att vara dum.
Smakprov från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0