Underbar dag! <3

Dagen började jättebra, vaknade upp bredvid pojkvännen och var med honom ett tag under dagen, underbart! :)<3 Sedan tog jag det lugnt en stund innan jag åkte till stallet.



På Sigges schema stod det hoppning. Satte upp en bana på 80 cm som han hoppade hur bra som helst! Höjde sedan upp ett av räckerna till 1 meter och jösses vad fin han var! det var länge sedan jag ens hoppade 1 meter och Sigge tyckte det var minst lika kul som jag, bocksprången var nära att komma. Hur som helst så ville jag inte hoppa så mycket idag då jag inte ville ta ut honom allt för mycket på första "riktiga" hoppasset. Men framöver kommer det bli ändrade planer gällande Sigges träning. Det är mycket på gång nu och jag är riktigt glad om allt går igenom som jag vill :)


Bilden är inte från idag, den är från 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0