Dagens

Kom hem för en stund sen så jag har inte haft tid att dela dagen än, men nuså! 
 
Blev ju väldigt hastigt att Idas vän skulle komma ut och jag var redan påväg ut till stallet när jag fick reda på det så jag hade helt fel kläder på mig så såg ut som jag vet inte vad :( Men men, Enter var gullig iallafall! 
 
Enter var väldigt fin, men sliten, han har ju gått väldigt hårt flera dagar i rad så han kommer nog behöva ha några dagars kravlös ridning i skog och mark. 
 
Vi tog väl ganska mycket olika bilder - galopp, dressyr och barbackagalopp, men dem kommer ni ju få se om ett tag! 
 
Lånade min kusins Glen Gordon set, så Enter fick bära en luva idag! Väldigt ovanligt att se honom i en. 
 
 
 
Ida och Sigge från idag. 
 
/ Ebba
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0