Hoppning 28/8

Sorry för den dåliga uppdatering. Långa skoldagar och så har jag varit i stallet till åtta varje dag så mitt bloggande har blivit rejält lidande. Men tänkte iallafall ta er igenom hopp "lektionen" för Ida.
 
Vi hoppade 5,5:an. Har faktiskt aldrig hoppat den. Enter var på ett fantastiskt humör idag och han stannade inte en enda gång på framhoppningen. 
 
Kände själv att jag inte hade hoppat på evigheter och sist Enter hoppades var i somras när Ida hade honom en vecka och då hoppade hon ju bara små hinder, så vi höll oss på 75 cm på utsprånget. Jag var efter i väldigt många språng och det såg väl lite "hejkomochhjälpmig" i några språng, men jag roade iallafall Ida. 
 
 Detta hoppade vi, ser ut som att det närmaste hindret är typ lika högt som det andra men det ligger på bara 40 och det andra på 75. 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0