Visste ni att?

..Att vi har ett halv syskon till Malin Baryards Tornesch i stallet? 
 
Taste of Lily Asp "Lilly" *09
 
..Att jag genom mitt liv har följt miljontals med tv-serier? Är en riktig succer för tv-serier, Desperate Housewifes, Vampire Diaries, Vänner, you name it! Det enda jag inte klarar av är kriminalserier såsom Criminal Minds och CSI, klarar inte av det. 
 
..Att jag troligen skulle börja grina om jag fick reda på hur mycket pengar jag (och mamma) lagt ut på Enter? 
 
..Att jag för tillfället har ett stort "att ha-begär" när det gäller hästsaker? 
Skulle kunna åka och spendera ALLA mina pengar på saker jag inte behöver. T.ex. benskydd, har 4 uppsättningar och endå vill jag köpa en ny uppsättning. 
 
..Att jag tycker att denna sommar har varit den sämsta någonsin? 
Allt har sugit, speciellt vädret. 15 grader i Juli är väl inget att hurra för? 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0