Härligt långtur!

Idag stack jag och Annelie ut på en långtur tillsammans. Hon visade lite nya vägar, det finns väldigt många fina vägar som man kan trava och galoppera på måste jag säga! Vi red runt på olika fält och olika grusvägar i alla gångarter. I galoppen drog vi på och Sigge fick verkligen ligga på för att hänga med i Scudos tempo. Stackars Sigge var rätt trött efter sista galoppen när vi hade pulsat igenom massor av djupsnö tidigare i alla gångarter. Galoppen gjorde honom rätt taggad, speciellt när han hamnade lite efter en stund, så fick verkligen hålla upp huvudet på honom då jag kände att en riktig bockserie höll på att byggas fram. Han verkade tycka att det var så roligt!
 
 
En riktigt trevlig tur måste jag säga och det är alltid roligt med nya vägar. Nu gäller det bara att komma ihåg dem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0