Jullov!

Äntligen jullov! Jullovet invigdes med att gå till banken efter avslutningen och fixa lite, vuxenpoäng måste jag säga! Efter det åkte jag till stallet och red ut med Annelie. Sigge var spänd hela tiden och ville inte riktigt gå framåt. Efteråt var mina ben heelt döda och Sigge var väldigt svettig. Red först på ett fält så hästarna fick jobba i snön och sedan red vi på plogad väg. Efter det fixade jag lite i skåpet och gav Sigges hage lite mat innan jag åkte hem. 
 
 
Nu har jag varit ute och gått med Lucas och ska snart ta och hoppa in i en dusch. Ikväll blir det middag med vännerna för att fira jullovet och även Fanny som har fyllt år, riktigt trevligt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0