Kaos

 
Jäklar vilket väder det har varit idag. Snöstorm. En buss hade åkt av vägen en bit från stallet och allt var ju bara kaos. Min moster hade fastnat med bilen på en väg mellan två åkrar i två timmar. 
 
Enter har stått inne hela dagen. Gick inte att släppa ut hästarna imorse på grund av vädret, dock verkar Enter inte haft det så dåligt endå. Mamma var ute vid halv elva och mockade så han han fick det lite rent. Själv så åkte jag ut vid fyra igen. Mockade igen, fixade foder och borstade Enter. Han var lite varm i en framhov och lite svullen i det benet, vilket troligtvis kommit eftersom han stått inne. Han fick på sig stallskydden och stalltäcket för natten. 
 
På grund av vädret så åker jag inte in med Enter imorgon.. :( Får ta det nästa vecka istället. Jag som hade taggat så mycket, men men.. 
 
 
/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0