Shopping

 
Har åkt nästan över hela stan idag. Började hemma, åkte till Erikslund, vidare till Granngården, sen hem och tillslut ut till stallet. På Erikslund var jag först in på Citygross och köpte en påse hästgodis. Tänkte testa banansmak då jag redan köpt både äpple och lakrits vilka Enter båda tyckte om. 
 
På Hööks införskaffade jag en uppsättning transportskydd och ett par ullridstrumpor, perfekt! Och avslutningsvis så blev det en säck lusernpellets. Ska byta ifrån Granngårdens egna Aktiv pellets till lusern då jag vill få upp honom lite i vikt och med lusernen behöver jag inte fodra så mycket som med Aktiv. 
 
Orkade inte ta en egen bild så ni får en produktbild istället
Produktinformation 
 
Transsportskydd Minos Showmaster 
Höga transportskydd med insida av pilé. Tjock vaddering som skyddar mot slag. Kardborreknäppningar som håller skydden säkert på plats.
600D polyester.
 
Finns att köpa här för 599:- 
 
/ Ebba 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0