.

-
-
Stalljouren är äntligen över! Betyder att jag får sova ut nästa helg :)
-
Känner att jag håller på att bli lite förkyld, inte bra.. inte bra.. Måste vara frisk denna vecka för på tisdag börjar jag äntligen min praktik. Allt har dragit ut på tiden så jävla mycket men nu har det iallafall blivit klart. Så från och med nu praktiserar jag på Arken Zoo varje tisdag fram till sommaren.
Har höga förväntningar och hoppas det ska bli jävligt kul! :)
Känner att jag håller på att bli lite förkyld, inte bra.. inte bra.. Måste vara frisk denna vecka för på tisdag börjar jag äntligen min praktik. Allt har dragit ut på tiden så jävla mycket men nu har det iallafall blivit klart. Så från och med nu praktiserar jag på Arken Zoo varje tisdag fram till sommaren.
Har höga förväntningar och hoppas det ska bli jävligt kul! :)
-
Om allt går som jag tänkt mig ska jag testa rida Enter imorgon, tänkte känna lite på han i skritten barbacka på paddocken. Men får se vad mamma tycker han går, jag har ju blivit helt blind på det nu då jag letar felen när jag vet att han är kraslig..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: hahaha jaa :O

2012-02-05 @ 18:32:08
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0