Förstafebruaritvåtusentolv

Enters aktivering idag vart lite småbus i lilla hagen med mig.
Mockade och fixade allt medans han gick i den hagen med lite hösilage, tog sedan av honom täcket och började busa lite.
-
Började först med lite enkla lydnadssaker, att han skulle följa mig, stanna och backa. När jag var nöjd joggade jag ifrån honom. Direkt började han trava och tyckte det var jätte roligt. Slängde med huvudet och följde med mig. Rundade massa träd och runt i hela hagen.
-
Det var inte den bästa idén att springa runt otränad i termoridbyxor och en tjockvinterjacka. Var lite som en michelingubbe som sprang runt där i hagen.
-
Borstade sedan Enter en stund och lindade hans ben, samt gav honom hans medicin.
-
Blev inga bilder då det var för mörkt när vi höll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0