It's never simple, never easy

Vill börja med att be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen från min sida. Det beror delvis på att jag inte har så mycket inspiration nu för tiden gällande bloggen. Sigge har som en liten viloperiod, skrittar bara, då jag har massor i skolan och pga väder och underlag tycker jag att då kan han lika gärna få en lugnare period nu. Då får jag inte heller så mycket att skriva om.


sommaren<3

Men idag då, skola först, sen stallet och pyssla om Sigge-bus och sedan hem för en helkväll med skolarbeten. Har puggat en del nu, men det är så mycket så känns som om man inte får något gjort hur myket man än skriver på uppsatserna.

Jag hör av mig så fort det kommer något intressant att skriva om, så håll utkik och är glad att Ebba håller igång detta nu :) några fördelar ska man väl ha med att driva bloggen tillsammans med någon annan :)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0