tiondefebruaritvåtusentolv

Äntligen härliga fredag. Har gått och längtat hela veckan efter helgen men jag har inte haft något roligt eller speciellt att längta efter. Börjar även tröttna på att bara hänga hemma förutom stallet, fan gjort det hela veckan typ. Så uttråkande, vill ha kul för en gångs skull!
Enter fick en vilodag idag, han blev skrittad i ungefär 30-40 minuter igår då jag följde på två som skulle skritta ut. Idag hade min moster mockat åt mig på morgonen så jag hängde mest bara i stallet och snackade med alla som var där.
Skulle vilja ha en ny photoshoot med Enter snart, synd att man inte har någon kamera bara..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha nej alltså det var hon själv som ville XD hon har velat blogga ett tag nu xD

2012-02-11 @ 10:55:38
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0