visste ni att...?

Visste ni att det är jättesvårt att få bra bilder på Sigge? Han tycker verkligen inte om att vara med på kort. Han kan vara jätteglad men så fort han ser att en kamera åker fram blir han sur och vill inte alls vara med på kort. Det är svårt att få honom att stå stilla och ens se lite glad ut. Så de bilder jag har på honom när han står stilla, ser glad ut OCH till och med tittar in i kameran är få. Men de bilderna jag får till är jag riktigt stolt över. Han är ju så fin min lilla häst, så varför visa den dåliga sidan?



Han har jättesvårt att stå stilla när man ska ta kort, så större delen av bilderna jag har på honom är suddiga. Nog vore det lite roligare om han var lika glad på bilderna som han är annars, men han är söt ändå ;) Alla kan inte vara bra på allt helt enkelt :)

Kan berätta i ett annat inlägg om någon starkare sida han har :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0