You da one

Ledsen för den tröga uppdateringen, legat deckad i två dagar nu och haft otroligt tråkigt.
Men imorgon måste jag gå till skolan, ska spela in en film med stockholms dialekt och jag känner att jag måste vara med. Känner även att jag kommer faila sönder när jag ska prata med stockholms dialekt, min gnälliga västerås dialekt är svår att rubba :)
Enter har börjat sättas igång nu, har skrittat tre dagar uppe på paddocken. Första dagen kände jag bara på honom och de två senaste har han fått jobba lite grann i ungefär 20 minuter.

Kommentarer
Postat av: k

tack! jag har några gamla bilder på Enter från innan du köpte honom, om du vill se dem haha x)

2012-02-10 @ 19:07:30
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0