20/6

Tjenare!
 
Gällande Sigge och ridningen, så hade det kunnat varit bättre. I söndags tappade Sigge en sko och hovslagaren kommer imorgon, så har inte kunnat rida dessa dagar. I måndags kväll hade Sigge även lättare kolik. Som tur var, var det inte så allvarligt så efter att ha gått med honom ett tag verkade han piggare. Igår åkte jag till stallet två gånger för att kolla till honom och han var betydigt piggare. 
 
 
Jag har varit på en ledarskapsutbildning i Saltsjöbaden under helgen, kom hem i måndags. Det var väldigt intressant måste jag säga och riktigt roligt. Jag lärde mig många nya saker och fått massor av inspiration. Får ni chansen att gå på en sådan utbildning, ta den!
 
Det är riktigt fint väder idag och väldigt varmt, så nu tänkte jag dra på mig bikinin och sola lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0