And it's dark in a cold December, but I've got you to keep me warm

Blev skolan en snabbis idag och slutde tidigt då jag inte har något mer i skolan, är klar med allt. Så himla skönt! :)

Kom till stallet vid två och åkte hem vid åtta. Stod först och bara fördrev tiden genom att snacka lite skit med Johanna, alltid trevligt! Fixade sedan till Sigge och red. Sigge är inte halt längre men idag var han helt låst i ryggen. Så nu blir det att börja tömköra och massera igen och försöka få honom att slappna av. Fungerar inte det så kommer det en equiterapeut till stallet snart och isåfall frågar jag om han kan kolla på Sigge också. Annars rullar allt på :)
 



Imorgon har jag ingenting i skolan, så är ledig. Jag ska då träffa Malin och sedan till stallet. Kanske blir en springtur på kvällen också med Madde :)

Peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0