Brev från rektorn på skolan

"Ida är sedan hösten 2011 med i den marknadsföringsgrupp jag driver på skolan. Den går kort ut på att några av mig handplockade elever planerar och genomför skolans makadsföring utåt i form av öppna hus, elevbesök, mässor, föreläsningar och övriga informationsmöten. Att Ida blev utvald beror på hennes sociala förmåga och naturliga sätt. Ida är ansvarstagande, ambitiös och positiv. Hon har lätt för att samarbeta med alla typer av människor men arbetar även bra på egen hand. Jag är mycket nöjd över det marknadsföringsarbete Ida har utfört under läsåret. "
 

Visst blir man glad när man öppnar ett sådan brev från skolans rektor och blir erbjuden att fortsätta nästa år. Trodde inte jag skulle få, med tanke på att det bara var några få blivande tvåor som skulle få vara kvar i marknadsföringsgruppen, då fokuset ligger på ettorna. Glad tjej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0