En bra helg!

Fredagen spenderades i stallet med världens bästa häst. Skrittade ut en sväng med Johanna, tilket såklart var trevligt och skönt att få prata av sig lite.

Efter stallet åkte jag hem till Malin och träffade vännerna. Vi tittade på film, lyssnade på musik och spelade kort, en riktigt trevlig kväll faktiskt. Jag sov sedan kvar hos Malin, det var riktigt länge sedan jag kunde slappna av så här och faktiskt ha trevligt.

Lördagen började med att jag vaknade hos Malin. Åkte sedan till stallet, fixade massa saker och tog det lungt. Riktigt skönt nu när man inte behöver stressa i stallet för att man ska göra andra saker. På kvällen åkte jag till min syster och passade hennes hund medan hon var borta. En riktig myskväll och sedan sov jag där.



Idag, söndag, har jag tagit det lungt. Jag har varit i stallet och bara haft det bra. Släppte ihop Sigge med några adra hästar, gick väldigt bra. Red sedan en sväng med Ebba, trevligt värre! Dock inte så långt uta travade bara en bit eftersom Sigge har varit dålig typ hela veckan.


Det har varit en riktigt trevlig helg och har därför inte haft tid att uppdatera.

Inser mer och mer för varje dag som går att ingen någonsing kommer få ta eller kunna ta Sigges plats i mitt hjärta. Ingen är som honom och han är den som får mig att le även om jag är ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0